לאחר שהשיחה נענתה אחת מהאופציות היא שליחת בקשה או חומר נוסף למייל של התורם, לאחר בחירה באופציית שלח מייל, יפתח מסך למילוי כתובת מייל וניתן לבחור תבנית אימייל וקבצים לשליחה שהוגדרו ע”י המנהל ניתן לצרף הערה אישית שלא כלולה בתבניות אימייל הקבועות., כמו כן ניתן להזין תאריך ושעת דחיה ולבחור סיבת דחייה- להתקשרות חוזרת עם התורם.
עם לחיצה על שלח, המייל ישלח לכתובת המוצגת בכרטיס.
כמו שליחת אימייל ניתן לבחור בשליחת SMS לתורם,
יפתח מסך למילוי מספר טלפון נייד לשליחה , ניתן לבחור מתוך המספרים שמופיעים בכרטיס הטלמרקטינג,
לבחור מסר למשלוח מתוך רשימת המסרים שהוגדרו לשליחה ע”י המנהל
כמו כן ניתן להזין תאריך ושעת דחיה ולבחור סיבת דחייה- להתקשרות חוזרת עם התורם.
עם לחיצה על שלח, הודעת הSMS תשלח למספר המוצג בכרטיס.
אחת מהאופציות היא שליחת בקשה או חומר נוסף לפקס של התורם, לאחר בחירה באופציית שלח פקס , יפתח מסך למילוי מספר פקס וניתן לבחור תבנית וקבצים לשליחה שהוגדרו ע”י המנהל ניתן לצרף הערה אישית שלא כלולה בתבניות הקבועות., כמו כן ניתן להזין תאריך ושעת דחיה ולבחור סיבת דחייה- להתקשרות חוזרת עם התורם.
עם לחיצה על שלח, הפקס ישלח לכתובת המוצגת בכרטיס.