שאלות נפוצות

יש לנו מספר מודולים לייבוא נתונים לתוכנה

  • יבוא תנועות מאקסל/CSV
  • יבוא מלגות
  • יבוא תלמידים
  • ממשק און ליין להורדת תרומות מנדרים/קהילות
  • יבוא קובץ קמפיין מצ'רדי

יש לנו מערכת דיוור לשליחת מסמכים וקבלות במייל, פקס ו SMS שנותן מענה לאחד מהצרכים החשובים ביותר במשרד מתקדם, אפשרות לשלוח ולתעד מסמכים שנשלחו והתקבלו בדרך אלקטרונית דרך פקס או אימייל.
ניתן לקשר ולשלוח מסמכים מכל מקום בתוכנה, ממסך קליטת תרומה, ממשימה או ברכה וכו’ ובנוסף ניתן לשלוח מסמך בצורה קבוצתית דרך מחולל הדוחות.
ניתן לשלוח קבלות לתורמים דרך דוא"ל בצורה מרוכזת או אישית.

ניתן לרכוש מודול ייצוא להנה"ח.
המערכת מייצאת חשבונות זכות וחובה לתוכנות הנה"ח לפי תיאום.
הקובץ מיוצר בפורמט Movein.Dat המותאם לכל תוכנות הנהלת חשבונות

כמו"כ ניתן לייצא דוחות לאקסל עם כל פרטי התנועות והקבלות

אנו מציעים ללקוחותינו עיצוב אישי של קבלה בהתאם לצרכים ולמיתוג שלהם.
יש לנו ניסיון רב במיזוג תוכן הקבלה על כל סוגי העיצובים הגרפיים.
תוכלו לעצב ולמתג תבנית של קבלה ככל שתחפצו ואנחנו נדאג להטמיע בתוכנה את העיצוב שלכם תוך שילוב מדויק של הנתונים הנדרשים מהתוכנה.
נוכל להתאים בצורה אישית את הקבלה לבלנק שלכם.
עיצוב קבלה אישית כרוך בתשלום.

ניתן להעביר נתונים מתוכנות קודמות, העברת הנתונים תתבצע בתוספת תשלום לפי סיכום בהצעת מחיר.
ההעברה מתבצעת מול יכולות ומגבלות שהיו בתוכנה הקודמת.

הקבלות/חשבוניות המופקות דרך התוכנה מוכרות לצורכי מס. להורדת אישורי תוכנה, לחצו כאן.
ניתן להנפיק קבלות מרוכזות לקבוצת תורמים, או לקופה מסויימת.
ניתן להנפיק קבלות על תשלומים בהוראות קבע וכרטיסי אשראי לפי טווח תאריכים או קופות.
ניתן להנפיק קבלה לתורם בודד או להדפיס העתק לקבלה שהונפקה בעבר.

התוכנה בפורמט הרגיל מותאמת לניהול מוסד אחד.

ניהול התנועות לאורך כל המערכת עובד עם שיוך לקוד קופה – שיכול לייצג עמותה שונה עם קודי מוסד ומסופי אשראי שונים (בשימוש עם מערכת רב מסוף) מונה קבלות ועיצוב נפרד, באפשרות הזו אין הפרדה מלאה בתוכנה בין אנשי הקשר והתנועות מלבד שיוך לקודי קופה שונים.

לצורך הפרדה מלאה בין הנתונים ניתן לרכוש מודול נוסף שנקרא רב מוסדי, לניהול כמה מוסדות/חברות.
ניהול רב חברות, עם מסדי נתונים ללא הגבלה מקושרים ועצמאים, דוחות משותפים

חוץ מהפקת דוחות על הרשימות הקבועות במערכת ניתן להוציא דוחות מותאמים אישית דרך מחולל הדוחות

מחולל הדוחות הוא כלי יעיל ועוצמתי ושימושי באמצעותו ניתן להפיק דוחות ולייצא נתונים מהתוכנה באופן ידידותי למשתמש ובגמישות רבה.
מחולל הדוחות בנוי כך שניתן לעצב וליצור בהתאמה אישית ובגמישות רבה דוחות רבים ומגוונים שיתנו תמונת מצב של הנתונים במערכת בזמן אמת בנוסף ניתן לייצא את הנתונים לשימושים שונים כגון: שליחת מכתבים, דואר אלקטרוני, הפקת מדבקות, יצוא לאקסל, השאילתות שנוצרו והגדרותיהן נשמרות במחלקות השונות לשימושים חוזרים.

יש אפשרות לייצא כל רשימה מהתוכנה כולל חתכים במחולל דוחות וליצא לאקסל CSV, XML, HTML, JSON

כמו"כ ניתן לבצע שליחה אוטומטית של הקובץ במייל

 

 

 

אכן, יש באפשרותך להגדיר בתוכנה האם לגבות את הנתונים אוטומטי כל פעם בסגירת התוכנה או על ידי גיבוי ידני.
כמו"כ ניתן להגדיר יעד לגיבוי התוכנה (גם לענן), באפשרותך להגדיר גם האם לגבות כל יום או פעם בחודש.

התוכנה הינה תוכנה מקומית שמותקנת על המחשב/שרת שלכם כך שכל הנתונים מאוחסנים אך ורק אצלכם.
בכדי להתחבר מרחוק לעבודה על התוכנה, ניתן להתחבר באמצעות חיבור לשולחן עבודה מרוחק אל המחשב/שרת שלכם

אין צורך בחיבור לאינטרנט עבור עבודה שוטפת על התוכנה, כל הנתונים מאוחסנים מקומית על המחשב שלכם.
חיבור לאינטרנט נצרך באם אתם סולקים כרטיסי אשראי לשב"א, שידורי הו"ק למס"ב, שליחת דוא"ל ו SMS וכל פעולה שמתבצעת באמצעות הרשת
כמו"כ בכדי לקבל תמיכה מרחוק, התקנות ועדכוני גירסה וכן אם ברצונכם לעבוד ממחשב מרוחק פיזית תצטרכו להתחבר לאינטרנט.

* מחשב עם מערכת הפעלה החל מווינדוס 8 (Windows 8)

* בהתקנה מעל עמדה אחת נדרש התקנה על שרת עם מערכת הפעלה החל מסרבר 2012 (Windows Server 2012)

* מינימום 2GB זיכרון RAM

* מעבד מומלץ: 2.0 GHz או יותר

* זיכרון כונן קשיח מינימום 10 GB פנוי (וככל שידרש לפי כמות המסמכים ומספר המשתמשים שעובדים על התוכנה)

השרות כולל מענה טלפוני, תמיכה מקוונת בשליטה מרוחקת, והדרכה בטלפון.
שעות הפעילות: א – ה בין השעות 9:30 – 17:00. בטל: 02-5416416 שלוחה 3
כמו כן אתר האינטרנט עומד לשרות הלקוחות מנויי השרות לקבלת מידע, הדרכה ועזרה בכל נושא.
מנויי השירות זכאים להוריד עדכוני תוכנה שיוצאים מעת לעת.
השרות אינו כולל תמיכה במחשוב, רשתות, מדפסות, אופיס, שבא, מס"ב וכדו'.

השירות אינו כולל העברות נתונים מכל סוג שהם, עבודה מסוג זו תתומחר על פי המחירון.

אנו מפעילים מחלקה למתן שירות ותמיכה, בכדי לתת מענה, עזרה וסיוע ללקוחות בכל נושא שקשור למערכת שברשותם.
ברכישת התוכנה הנכם זכאים לשלושה חודשי תמיכה ושרות חינם. כחלק מעסקת הרכישה.
לאחר 3 חודשים מהרכישה ניתן להצטרף כמנוי שרות לפי המחירון שנקבע מעת לעת בהנהלת החברה.
ההצטרפות לשרות מותנית בהתחייבות למינימום 12 חודש.
חברת APT מערכות תוכנה הוקמה בשנת 1998 ומאז ועד היום אנו מספקים את שירותינו לכאלף עמותות מוסדות ועסקים, עם אלפי עמדות פעילות ברחבי הארץ.
מבין לקוחותינו נמנים מגוון רחב של מוסדות ועמותות מכל גווני הקשת של הציבור בישראל. עמותות וארגוני צדקה גדולים וקטנים, מוסדות חינוך, ישיבות, בתי ספר ותיכונים, גמחים, חברות ועסקים.
אנו שמים דגש מיוחד על מתן שירות תמיכה והדרכה בהטמעת המערכות, סיוע מינוף וליווי הלקוח בכל עת.
בשנת 2021 השקנו את תוכנת APT CRM
תוכנת APT CRM פותחה לאחר למעלה מ 20 שנה של פיתוח, קידום וניהול של למעלה מאלף מוסדות, עמותות ועסקים באמצעות התוכנות הפופולאריות תורמים, קל מוסד, שיווקית וחיובית.
התוכנה כוללת בתוכה את כל הצרכים לניהול עמותות, מוסדות ועסקים, ובנויה באופן מודולרי להתאמה מושלמת לצרכים המדויקים שלך.
מגוון המערכות והפתרונות שאנו מציעים בנויים ומאופיינים על פי הצרכים של מנהלי המוסדות והעמותות, ואנו שוקדים כל העת להתאים ולשדרג את המערכות על פי צרכי הלקוחות.
המערכת בנויה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, ומבוססת על מסדי נתונים ב-SQL תוך שימת דגש מיוחד על אחזור מהיר וחכם של הנתונים.
נלווים לתוכנה עשרות מודולים ומערכות דיוור ותקשורת מתקדמות לייעול העבודה שלכם, ולקבלת מקסימום תוצאות לטובת העמותה או העסק שלכם.

אנו בטוחים שעם שימוש נכון וחכם במערכת תראו תוצאות מעולות תוך זמן קצר

בואו להכיר חווית ניהול שטרם הכרתם

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

יצירת קשר

פנייתך התקבלה בהצלחה!

אנו מטפלים בפנייתך, והיא תטופל בהקדם

ניתן ליצור איתנו קשר גם בדרכים אחרות: