משנת 2004 החוק מאפשר משלוח חשבוניות מס, חשבוניות זיכוי וקבלות באמצעות המייל, כמסמך ממוחשב.
עפ”י הוראות מס הכנסה מסמך ממוחשב הינו מסמך שנוצר, נשלח, נקלט, נראה ונשמר באמצעים ממוחשבים וחתום בחתימה דיגיטלית מאובטחת, של שולח הקבלה.
החתימה האלקטרונית, הופכת את המסמך לקביל מבחינה משפטית ומבטיחה כי המסמך לא עבר כל שינוי מאז שנוצר ונחתם.
ניתן להגדיר חתימה שונה לכל קופה וקופה, כמו כן ניתן להגדיר קופה ללא חתימה כלל.
ניתן להגדיר את גודל החתימה ומיקומה בעמוד הראשון או האחרון של המסמך
תיוק מסמך מקור חתום דיגיטלית בתיקיית מסמכי הלקוח
בכל שליחת מסמך לאימייל (מקור) חתום דיגיטלית, המסמך מתויק באופן אוטמטי בתיקיית מסמכי הלקוח,
וניתן לשלוח אותו שוב דרך העתקי קבלות במסך התנועה. או ממסמכי הלקוח