ניהול קמפיינים נועד בכדי לעקוב אחר הכנסות והוצאות שבוצעו למטרת קמפיין מסויים
כך שלאחר סיום הקמפיין ובמהלכו תוכלו לקבל תמונת מצב של ההכנסות/הוצאות ביחס לייעד שהצבתם לעצמכם באמצעון מסך סיכום קמפיין און ליין
לאחר הגדרת שם הקמפיין, מומלץ לקבוע יעד לקמפיין, ומס' תשלומים לחישוב במסך סיכום קמפיין און ליין, ניתן להגדיר ברירת מחדל לחשבונות זכות וחובה ומכתב מצורף לקבלה, שישתייכו באופן אוטומטי לתנועות שישויכו לקמפיין.
ניתן לשייך קמפיין לכל סוגי התנועות (תרומות, הכנסות, הלוואות, פקדונות, שכר לימוד, מלגות וספקים, תשלומי חשבוניות ולקוחות)