מערכת ניהול קמפיינים
על מנת שתוכלו לנהל קמפיינים ממוקדים ומדויקים, וחיסכון ענק בהוצאות דיוור ומעקב תגובה פיתחנו מערכת לניהול קמפיינים.
המערכת הינה פשוטה להפעלה ויעילה בתוצאותיה ובמספר הגדרות פשוטות ניתן להפעיל את המערכת כך שבסוף הקמפיין תתקבל תמונה ברורה של תוצאות הקמפיין. מה הייתה עלות הקמפיין לעומת ההכנסות מתרומות, מי תרם / מי לא תרם בקמפיין הנוכחי. ניהול הקמפיין מקנה לך כלים על מנת שבקמפיין הבא תוכל להחליט את מי להוציא מרשימת הדיוור ולמקד את הקמפיין בצורה יעילה יותר, תוך חיסכון ענק בהוצאות וייעול התוצאות.
על מנת שתוכלו לנהל קמפיינים ממוקדים ומדויקים, וחיסכון ענק בהוצאות דיוור ומעקב תגובה פיתחנו מערכת לניהול קמפיינים.
המערכת הינה פשוטה להפעלה ויעילה בתוצאותיה ובמספר הגדרות פשוטות ניתן להפעיל את המערכת כך שבסוף הקמפיין תתקבל תמונה ברורה של תוצאות הקמפיין. מה הייתה עלות הקמפיין לעומת ההכנסות מתרומות, מי תרם / מי לא תרם בקמפיין הנוכחי. ניהול הקמפיין מקנה לך כלים על מנת שבקמפיין הבא תוכל להחליט את מי להוציא מרשימת הדיוור ולמקד את הקמפיין בצורה יעילה יותר, תוך חיסכון ענק בהוצאות וייעול התוצאות.
יש לתת לקמפיין שם ותאריך קליטה. הקמפיין מוגדר בתוך טווח תאריכים ומקושר למבצע, כך שכל כסף שנכנס בטווח התאריכים שנבחר ומשויך למבצע, נכנס אוטומטית לחישוב הכנסות הקמפיין.
בנוסף ניתן להגדיר עלות קמפיין לתורם (עלות הדפסת החומר וההפצה) ועלויות נוספות לקמפיין באופן כללי.
הוספת התורמים לקמפיין מתבצעת בשתי דרכים.
- בכל כרטיס תורם ניתן ללחוץ על הכפתור קמפיין בסרגל התחתון של הכרטיס ולשייך אותו לקמפיין.
בכרטיס התורם ניתן לראות את כל הקמפיינים שתורם זה היה משויך אליהם בעבר.
- דרך מחולל הדוחות ניתן להוסיף קבוצות לפי כל דו”ח שתבחרו דרך הכפתור הוספה לקמפיין במסך מחולל הדוחות.
בעת ההוספה ניתן להגדיר קבוצות, תת קבוצות וסטטוס קמפיין לכל אחד מהחתכים לפי ההגדרות והסינונים שהופעלו בשאילתות.
כך תוכלו לסווג את התורמים לפי כל חלוקה. לדוגמה, מי מהתורמים קיבל דיוור רגיל ומי מהתורמים קיבל דיוור מיוחד או כל פניה אחרת וכדו’.
לפני ההוספה לקמפיין אפשר להציג את רשימת התורמים שיתווספו בלחיצה על הכפתור הצג רשימה.
לאחר הוספת התורמים ניתן לראות במסך הקמפיינים רשימה של כל התורמים המשויכים לקמפיין הנוכחי.
מתוך הרשימה ניתן להיכנס לכרטיס התורם וכן לכרטיס התרומה, ובנוסף ניתן לקבל דוח על התרומות שהתקבלו עד כה בקמפיין.
לאחר מספר קמפיינים יהיו ברשותכם דוחות וסטטיסטיקות על ידי דוחות מובנים ודינמיים.כמו כן עומד לרשותכם מחולל הדוחות עם כל השדות הרלוונטיים מכרטיסי התורמים והתרומות שהשתתפו בקמפיינים, כך שלקמפיין הבא תוכלו לצרף רק את התורמים שנענים לפרסום, ובכך תוכלו לחסוך הוצאות מיותרות לייעל את אופן הפנייה לתורמים ולהגדיל את הכנסותיכם מהקמפיינים.